zondag 3 februari 2013

Count your blessings

Deze week werd ik blij van

Mokken die ik tegenkwam tijdens een middagje stadten. Eentje van True Blood en eentje met een verrassend dubieuze tekst

Na het werk thuiskomen terwijl het nog licht is en op de bank geen steek meer kunnen zien vanwege de felheid van de zon


 
De nieuwe schoenen die ik (eindelijk) kocht, na er al maanden over te hebben gedroomd. Nu er alleen nog op zien te lopen..

Alle mensen die me hielpen te begrijpen hoe je een kaki fruit eet (al ligt ie nog op de fruitschaal)

De enorme berg boeken die we kochten voor bijna niks (15 boeken voor 15 euro!)

 Het paasgevoel wat het huis alweer is binnengeslopen. 1 kilo paaseitjes, en ik hou nieteens van chocolade

Deze week werd ik ook blij van 2 verschillende filmpjes

Paperman van Disney. Een Disney zoals ze horen te zijn

en ook:

De laatste 2 minuten van de laatste aflevering van New Girl. Pas op als je hem nog niet hebt gezien; spoilerspoilerspoiler!

Wow, wat zat ik (de hele wereld!) daar op te wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten