zaterdag 22 september 2012

Bezigheidstherapie

We zijn sinds we terug zijn van onze vakantie naar Mexico écht op zoek naar een nieuw appartement. We wonen nu super centraal in Breda, midden in de stad (wat nadelig is want het is zo makkelijk om even een uurtje te gaan shoppen en terug te komen met allemaal dingen die niemand nodig heeft) maar we zijn toe aan "de volgende stap". Dat klinkt heel dramatisch maar het wil eigenlijk alleen maar zeggen dat we helemaal student-af zijn, en toe zijn aan een huisje met een eigen voordeur en zonder huisgenoten die om 4u 's ochtends door de gang stommelen.

De zoektocht heeft al wat resultaat geleverd maar het wachten op reacties is zo stressvol en het duurt zo lang dat ik ben uitgeweken naar de slechtste vorm van bezigheidstherapie die je kan hebben in deze situatie; Pinterest. Het is een vloek. Maar ik weet nu wel precies hoe ik ons nieuwe huis er uit wil laten zien.  









Een witte basis met felle kleurenpops. Mooie posters voor aan de muren. Een mega lang bureau waar ik en mijn lief beide aan kunnen werken. Goedkope meubels die we zelf uniek hebben gemaakt. Een lichte (en als het kan grote!) keuken met opvallende kleur elementen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten